有谁不能告诉我我这首歌的名字

谁能告诉我这首歌的名字?有歌但是我知道名。_百度知道
提问者采纳
是很流行,也得找一会呀。。。walking in the sunWalking in the sun in around and around I can believe love is at around Walking in the sun in around and around and around Walking in the sun in around Sun in around and around And the lander or chorer check to want a stair How too fun the better place Every boys and girls are looking for a chance And the music starts to play WOO.......Get to be this way WOO.......You are one for me Walking in the sun in around and around I can believe love at is around Walking in the sun in around and around and around Look at try for me Walking in the sun in around and around Walking in the sun in around and around Walking in the sun in around Sun in around and around... With two chances together body in the sex bady you need tell know me Every boys and girls are looking for a man To remember everyday WOO.......Get to be this way WOO.......You are one for me Walking in the sun in around and around I can believe love at is around Walking in the sun in around and around and around Look at try for me Walking in the sun in around and around I can believe love at is around Walking in the sun in around and around and around Look at try for me Walking in the sun in around and around Walking in the sun in around and around Walking in the sun in around and around Walking in the sun in around Sun in around and aro......
提问者评价
其他类似问题
9人觉得有用
名字的相关知识
其他2条回答
黎明--《看上她》
&&Walking in the sun&&
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁谁能告诉我这首歌的名字_百度知道
提问者采纳
歌名:En Dag Tilbage丹麦组合nik&jayOkay, hvis du fik at vide du havde en dag tilbage at leve i hvad ville du s?ge? Hvad jeg ville ge? Jeg tror jeg ville he lidt penge p?min firma konto l ned og shop den bil jeg altid havde tkt p vink n jeg s?min nabo, hallo yo, bilen er ny og tommer allo Jeg ville ha den pige jeg elsker ved min side Ke ud mod vandet Og ik ta noget forgivet Jeg ville ringe til gamle venner og kester fortle dem at de har gjort mig til den jeg er kig mig i bakspejlet og sig &hey det' godt nok& sdet tilbage, vinduet ned og volumen op jeg ville gi en **** hvorfor jeg var her bare smile og nyde, at det var jeg jeg ville samle mine venner og familie op og ke videre ud mod vandet i en samlet flok s?ville jeg tkte p?om jeg havde givet nok igen til dem der har givet mig s?meget af dem jeg ville pakere bilen midt ude p?vejen og der sku ve musik, yo, min egen og alle ville smile og bounce med hinanden barbarque og kpe b p?stranden jeg ville sige til mine brre at jeg er stolt af dem at de sku forst?hvor meget jeg virkelig holder af dem jeg ville sige til min mor og far at jeg elsker dem og spge dem om de ik sku pre at finde sammen igen fortle mine venner at jeg tror p vores klighed er stre end man kan ste ord p og jeg ville finde min kvinde og sige til hende at jeg havde lyst til at leve videre i hende og solen ville g?ned over vandet mens jeg r en sidste bl?kings drak et sidste glas rvin vind i het rockstar briller p vi ses mit dannebrog En dag tilbage lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage Jeg ville egentlig ik vide hva jeg sku ge af mig selv mke kig mig lidt i spejlet, sl?tiden lidt ihjel forlade mit hjem med mit ynglings gear p de hvideste snicks og cap'en lidt p?skr jeg ville la bilen st og bare slentre gennem kbh tke over om jeg havde nt lidt af alt det jeg ville n om jeg havde sat pris p?det jeg fik om jeg havde givet for lidt og ske jeg ku n?at takke dem der fer vores shit videre uden de helt store stop I don't know, mke et sidste mtid p?tacco shop ge ting jeg normalt ik g stop den smukkeste pige og forfe hende som jeg aldrig havde gjort det f ta ud forbi mit barndomshjem fort min mor, min far, mine tre brre at jeg virkelig elsker dem jeg ville samle mit team, mine venner og sige at jeg et eller andet sted ved vi ses igen alle sammen jeg ville hit foran en club se godt ud spille lidt smart intet andet end love og et dankort i pendul fart og jeg ville pop den dyreste champagne sige til mig selv &vi gjorde det fandme& forlade stedet uden at sige det til nogen med et enkelt glas i hden og en slukket telefon grine lidt for mig selv over en joke vi havde engang inderst inde nok ogs?ve en lille smule bange dedikere en sidste tanke til min familie og mit crew og til pigen i mit liv jeg ik har fundet endnu velvidende om at hun er derude et sted men **** nu det jeg har ft s?meget med og jeg fer det hele, mer' end nogensinde med nexus p?brystet og oprejst pande og jeg er alene med mig selv jeg har det sq godt og forlader dette sted inden solen st op En dag tilbage Lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage Lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage Lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage Lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage En dag tilbage En dag tilbage En dag tilbage Lev mens du g det elsk mens du t det En dag tilbage
提问者评价
谢谢你!辛苦了!
其他类似问题
名字的相关知识
其他5条回答
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
回答:名字,MTV
组合名:噢,我的1JX0001啊,你又创造了一起无头冤案!了得!!佩服!
?????????????????????????真是有够莫名其妙的
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁谁能告诉我这首歌的名字啊?_百度知道
谁能告诉我这首歌的名字啊?
风北吹,我是伤心的玫瑰。这是一个女的唱的,但是我不知道她叫什么~歌曲的名字叫什么?有知道的请告诉我~谢谢
是不是凤凰传奇的{等爱的玫瑰}
其他类似问题
名字的相关知识
其他1条回答
《让我伤心的玫瑰》 ------------------------- 歌曲《让我伤心的玫瑰》被电视剧《家事无理》正式启用 演唱----田丰 陈瑞 词曲:田丰 编曲:田丰 吉他:黄一笑 录音混音:田丰 制作人:田丰 监制:李继宏 出品:北京世纪金典国际文化传媒有限公司(原创中国网) 一部由北京博瑞杰国际影视文化传播有限公司继《媳妇》后推出的又一部感人至深的家庭亲情剧《家事无理》将于2007年4月正式与广大观众见面了,目前《家事无理》的主题曲已经出炉,由北京世纪金典国际文化传媒有限公司(原创中国网)出品的《让我伤心的玫瑰》被此剧正式启用。 《让我伤心的玫瑰》由原创中国网音乐总监、著名音乐人田丰为其作词、作曲、编曲,并由田丰本人和实力歌手陈瑞共同演唱,其歌表达的意境和抒发出来情感特别契合《家事无理》所表达的主题,无论是演唱经验丰富的老歌手,还是新人歌手,能唱出歌曲的灵魂和主题才是最重要的,此歌所抒发出来的情感在他们俩的演绎之下表现得淋漓尽致.
你说的是这首么?
您可能关注的推广回答者:回答者:回答者:
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁有没有谁能告诉我这首歌叫什么名字我找很久了_百度知道
有没有谁能告诉我这首歌叫什么名字我找很久了
有没有谁能告诉我这首歌叫什么名字我找很久了,刚开始的时候是two
am just can't sleep,高潮是everthing I know ....
我就知道这些了 拜托
知道的告诉我
提问者采纳
A little inspiration
Jo De La Rosa 下载歌词:2 a.m. just can’t sleepthat’s a view (other run and) so deeplying here holding my handspraying god please help me understand(one by world to shifting) before mefound I knew exactly the planeverything I knowis (follow a way ,so)(visions) our dreams that faded so fastall that I really needis a little inspirationfrom the painyes I found my waypacking my bags anywayalways drunks to the nights (ever way)(the saint and these lights)dreams can't come truejust to know I will find something newas I said here lying a love songso I’m afraid you won't understandeverything I knowis (follow a way ,so)(visions) our dreams that faded so fastall that I really needis a little inspirationfrom the painyes I found my wayI found my wayeverything I knowis (follow a way ,so)(visions) our dreams that faded so fastall that I really needis a little inspirationfrom the painyes I found my wayyes I found my way
提问者评价
谢谢啦!!
这首歌我找很久勒
其他类似问题
名字的相关知识
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁谁能告诉我这首歌的名字!!_百度知道
提问者采纳
火影忍者主题歌名火影忍者[1~25集]OP1: R★O★C★K★S火影忍者[26~53集]OP2: 遥か彼方火影忍者[54~77集]OP3: 悲しみをやさしさに火影忍者[78~103集]OP4: GO!!!火影忍者[104~128集]op5: 青春狂骚曲火影忍者[129~153集]OP6: No Boy No Cry / ノーボーイ?ノークライ火影忍者[154~178集]OP7: 波风サテライト火影忍者[179~集]OP8: Remember◆◇◆火影忍者ED集合◆◇◆火影忍者[1~25集]ED1: Wind火影忍者[26~51集]ED2: ハルモニア / Harmonia / 和谐女神火影忍者[52~64集]ED3: ビバ★ロック / Viva Rock火影忍者[65~77集]ED4: ALIVE火影忍者[78~89集]ED5: 今まて何度も火影忍者[90~103集]ED6: 流星火影忍者[104~115集]ED7: Mountain a Go Go Two / マウンテン·ア·ゴーゴー火影忍者[116-128集]ED8: はじめて君としゃべった / ガガガSP / Hajimete Kimi to Shabetta火影忍者[129-141集]ED9: 失くした言叶火影忍者[142-153集]ED10: Speed / スピ一ド火影忍者[154-165集]ED11: そばにいるから火影忍者[166-178集]ED12: パレード火影忍者[179-集]ED13: Yellow Moon◆◇◆火影忍者BGM集合◆◇◆火影忍者[背景音乐]Far Off Distance火影忍者[背景音乐]Daylight-of-Konoha火影忍者[背景音乐]I-said-Im-Naruto火影忍者[背景音乐]Confrontment火影忍者[背景音乐]Nine-Tail-Demon-Fox火影忍者[背景音乐]Evil火影忍者[背景音乐]Morning火影忍者[背景音乐]Sasukes-Theme火影忍者[背景音乐]Narutos-Daily-Life火影忍者[背景音乐]Survival-Examination火影忍者[背景音乐]Nervous火影忍者[背景音乐]Afternoon-of-Konoha火影忍者[背景音乐]The-raising-fighting-spirit火影忍者[背景音乐]Fooling-Mode火影忍者[背景音乐]Sadness-and-Sorrow火影忍者[背景音乐]Konohamaru-Theme火影忍者[背景音乐]Loneliness火影忍者[背景音乐]Its-the-train火影忍者[背景音乐]Sakuras-Theme火影忍者[背景音乐]Gais-Theme火影忍者[背景音乐]Hinata-vs-Neji火影忍者[背景音乐]Sexiness火影忍者[背景音乐]Orochimarus-Theme火影忍者[背景音乐]Go-Go-Naruto火影忍者[背景音乐]Avenger火影忍者[背景音乐]Evening火影忍者[背景音乐]Glued-State火影忍者[背景音乐]Orochimaru-Fight火影忍者[背景音乐]Raikiri-(Thunder-Break)火影忍者[背景音乐]Need-to-be-Strong火影忍者[背景音乐]Sasuke-Destiny火影忍者[背景音乐]Bad-Situation火影忍者[背景音乐]Alone火影忍者[背景音乐]Strong-and-Strike火影忍者[背景音乐]Harmonia火影忍者[背景音乐]Turn-Over火影忍者[背景音乐]Victory火影忍者[背景音乐]Naruto-Main-Theme剧场版和火影O.S.T雪姬忍法帖Home Sweet Home火影OST 家乡(home town)到没有悲伤那天为止火影忍者疾风传主题曲第一部:Hero's Come Back!! by nobodyknows+片尾曲第一部:流星 ~Shooting Star~ by HOME MADE 家族
提问者评价
虽然我还是不知道是哪个
但还是选择你吧
不好意思 积分太底了
其他类似问题
名字的相关知识
其他1条回答
sea of love
您可能关注的推广回答者:回答者:回答者:
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁

我要回帖

更多关于 不能告诉我 的文章

 

随机推荐